Contact of direct ondersteuning nodig?
+31 320 284141

Onze Response Service

Zo maar wat voorbeelden:

  • Een student van een Hogeschool neemt ’s avonds laat contact op met onze Response Service. Hij is op weg naar Indonesië en hoort op het nieuws dat er terreuraanvallen gaande zijn in Jakarta. Kan ik verder reizen? Wat te doen?
  • Een klant van ons wordt tijdens zijn reis geconfronteerd met een aardbeving en wil zo snel mogelijk terug.
  • Een buitenlandse studente belt dat ze hele hoge koorts heeft. Kunnen we haar helpen?
  • Iemand belt dat hij een portefeuille en papieren gevonden heeft in Duitsland zonder adresgegevens maar wel het noodnummer van onze responsedienst. Kunnen we helpen?
  • Een particuliere alarmcentrale belt dat er een totale lijnuitval is van het woonhuis inbraaksysteem. De bewoners zijn op vakantie. Weten jullie wie er gebeld moet worden?
  • Een bedrijf meldt dat ze een product recall moeten doen voor één van haar producten en wenst graag onmiddellijke ondersteuning.
  • Een studente belt dat haar vader overleden was, of wij de Universiteit willen inlichten. Zij kan niemand bereiken.
  • Melding van mishandelde klant die als gevolg daarvan in Gothenburg in een ziekenhuis was opgenomen. Verzoek om familie te informeren.
  • Na ontslag van een medewerker belt de directie voor ondersteuning in verband met een acute bedreiging.

Met onze Response Service bieden we onze klanten al sinds jaren acute hulp en ondersteuning bij de meest uiteenlopende gebeurtenissen. Met deze dienst bieden we klanten en werkgevers continuïteit en zekerheid voor onverwachte gebeurtenissen. Met onze ervaren consultants en ons internationale netwerk zijn we in staat om hulp ter plaatse te organiseren en/of advies te geven om de situatie op te lossen. Of het nu gaat om begeleiding van beveiligingsdiensten bij alarmen als de bewoners niet thuis zijn of meldingen vanuit het buitenland, in uw privé- of zakelijke omgeving, onze consultants zijn 24/7 aanspreekbaar om hulp te bieden.

Wilt u dat uw medewerkers, studenten of familie terug kunnen vallen op 24 uur per dag bereikbaarheid en hulp, gebruikmaken van ons netwerk of heeft u vragen en wilt u meer informatie hierover, neem dan contact met ons op.

Vraag onze menukaart Screening aan

ISP biedt service op maat, download onze menukaart screening om uw pakket samen te stellen.

Direct downloaden