Contact of direct ondersteuning nodig?
+31 320 284141

Ondersteuning en aansturing van uw crisismanagement team

Een acute crisis is een situatie die veel eist van u en uw organisatie. Ons team van experts is dan de juiste aanvulling op uw team.

De adviseurs van ISP kunnen in geval van een (dreigende) crisis als onderdeel van het crisisteam fungeren. Hierbij dienen ze als klankbord en kunnen daarnaast ondersteuning bieden waar het nodig is. Ze zorgen voor de juiste aansturing van uw crisisteam, adviseren op strategisch niveau en voeren bijkomende specialistische werkzaamheden uit.

Hoe ziet deze ondersteuning er precies uit

Hoe wij u het beste kunnen ondersteunen is uiteraard afhankelijk van uw organisatie en de kennis en ervaring van uw huidige crisisteam. Wij bieden ondersteuning op maat, ondeerstaand enkele voorbeelden:

Ondersteuning als lid of klankbord het crisisteam
De adviseur van ISP is onderdeel van uw crisisteam, hij beantwoord vragen en zorgt ervoor dat het crisisteam het crisisplan volgt zoals door uw organisatie is vastgesteld.

Advies bij en uitvoering van in- en externe crisiscommunicatie
Bij een crisis komt er veel op het crisisteam af. De interne en externe communicatie is belangrijk, u wilt immers dat alleen juiste en volledige informatie gedeeld wordt. Onze adviseurs kunnen, dankzij jarenlange ervaring, de juiste ondersteuning bieden op het gebied van communicatie. Zij weten  als geen ander welke vragen er op uw afkomen en hoe daar op te acteren. Bijvoorbeeld naar medewerkers van de organisatie, familie van de betrokkenen of bijvoorbeeld de pers.

Aansturen van eventuele recherche onderzoeken
Wanneer er bij een crisis hulp wordt ingeroepen van de politie of recherche kunnen onze adviseurs vanuit hun kennis de juiste ondersteuning bieden. Ze weten welke informatie van belang is en scheiden hoofd- en bijzaken van elkaar. Dit zorgt voor een gedegen onderzoek tijdens een crisissituatie.

Organiseren van opvang voor medewerkers en/of slachtoffers
Medewerkers binnen uw organisatie en/of slachtoffers van de crisis hebben de juiste zorg en aandacht nodig. Afhankelijk van de crisissituatie kan dit variëren van interne slachtofferzorg tot het inzetten van professionals. ISP weet welke ondersteuning er voor medewerkers en slachtoffers nodig is. Maar misschien nog wel belangrijker; waar de juiste ondersteuning en zorg gehaald kan worden.

Een crisis komt altijd onverwacht, met onze ondersteuning kunt u elke crisis aan

Naast acute ondersteuning bij een crisissituatie kunnen wij u op nog meer vlakken helpen. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan het opstellen van een crisisplan, het beoordelen van uw huidige crisisplan of het testen van uw crisisplan met behulp van een crisissimulatie. Download voor een volledig producten overzicht onze dienstenkaart crisismanagement.

Onze adviseurs zijn opgeleid om elke crisis het hoofd te bieden. Heeft u andere vragen over crisismanagement, vraag ze dan aan ons team van specialisten. We zijn dagelijks bereikbaar op telefoonnummer: 0320 284141. Mailen kan ook naar sales@ispbv.nl of gebruik ons contactformulier.

24/7 respons service

Heeft u direct ondersteuning nodig in verband met een acute crisissituatie wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via 0320 284 141

Meer informatie?
Samantha Oskam
Backoffice medewerker sales

Vraag onze menukaart Screening aan

ISP biedt service op maat, download onze menukaart screening om uw pakket samen te stellen.

Direct downloaden