Contact of direct ondersteuning nodig?
+31 320 284141

Hoe beheers ik een (dreigende) crisis?

Er zijn verschillende soorten crisissituaties te bedenken; brand, afpersing, productiefouten, fraude, arbeidsongevallen, etc. Het zijn voorbeelden van situaties die een juiste aanpak vereisen.

Het handboek crisismanagement is een organisatie specifieke leidraad dat u helpt een (dreigende) crisis te beheersen. Het voorbereiden op een crisis is een investering in kwaliteit en zekerheid en voorkomt chaos en escalatie van de situatie.

Het gaat onder meer over bereikbaarheid en beschikbaarheid van een getraind crisisteam, de rolverdeling, de besluitvorming en de acties die nodig zijn wanneer zich een crisis aandient. Het crisiscommunicatie plan is een onderdeel, evenals het omgaan met overheidsdiensten, stakeholders en ketenpartners.

Dankzij het crisis handboek kunnen wij u dus een handvat bieden waardoor u op een crisis bent voorbereid.

Meer informatie?
Samantha Oskam
Backoffice medewerker sales

Download onze Dienstenkaart Crisismanagement

ISP biedt service op maat, download onze dienstenkaart Crisismanagement voor meer informatie.

Direct downloaden

Download onze dienstenkaart 'Veilig reizen'

ISP biedt service op maat, download onze menukaart screening om uw pakket samen te stellen.

Direct downloaden