Ervaring in en kennis van retail

Uit onze ervaring blijkt dat de retailmarkt zich kenmerkt door enkele specifieke factoren, te weten: snelheid, smalle marges, veel personeelsverloop en scherpe inkooptarieven. Dit maakt dat elke retailer gebaat is bij een concrete aanpak. Special voor retailers hebben we onze dienstverlening omtrent fraude doorontwikkeld.

Ons fraudebestrijdingsconcept voor de retail is afgestemd op de genoemde factoren. Hierbij richten wij ons op ondersteuning bij in- en externe fraude.
Wat bieden wij hierin:

  • We garanderen dat we binnen 24 uur na een aanvraag het onderzoek aanvangen.
  • Wij beoordelen de verzamelde bewijzen op juridische kracht, zowel in relatie tot arbeidsrechtelijke afhandeling als ook voor civielrechtelijke maatregelen zoals schadevergoeding.
  • De inrichting van het onderzoek houden we zo beperkt en concreet mogelijk.
  • Het is noodzakelijk om bij vermoedens van fraude snel inzicht te krijgen in de omvang van de schade. In de afhandeling van een fraude incident proberen we dan ook de schade te verhalen bij de dader(s), waardoor de veroorzaakte lekkage zo klein mogelijk wordt.
  • Vanuit onze kennis en ervaring treden wij op als “sparringpartner” , onder andere in het kader van de arbeidsrechtelijke afhandeling.
  • Desgevraagd, verzorgen wij de aangifte bij de politie.
  • We werken, onder bepaalde voorwaarden, tegen zeer scherpe tarieven voor onze Retail klanten.
Meer informatie?
Dirk van der Woude
Relatiebeheerder en Partner
Fraude in de retail (preventief) bestrijden?
We solve!

Wij snappen dat fraudebestrijding voor retailers zorgen met zich mee kan brengen. Ontdek hoe wij u met onze dienstverlening kunnen ontzorgen.

Neem vrijblijvend contact op
Contact